Vragen? Bel 024 371 75 65

Firefoxrookmelder

Veelgestelde vragen

Staat het gehele assortiment online?
Alle producten die Kompaswebshop.nl levert, staan online op onze website. 

Hebben jullie alle artikelen op voorraad?
De meeste producten hebben we op voorraad.  

Zijn de prijzen op de website inclusief btw?
Op de webshop staan de prijzen inclusief btw vermeld.

Facturen en pakbonnen

Waar kan ik mijn factuur vinden?
Bij uw bestelling ontvangt u altijd een pakbon met daarop de producten die u in de webshop heeft besteld. Bij de betaling van de bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Mocht u vragen hebben naar aanleiding van een factuur, dan kunt u ons bereiken via de gegevens op de contactpagina.  

Retourneren

Kan ik de bestelling retour sturen?
Wanneer u niet helemaal tevreden bent over de producten kunt u de producten, onder bepaalde voorwaarden, aan ons terugsturen. Kijk voor de details hiervoor op de pagina retourneren.

Accountgegevens | Mijn account

Hoe kan ik een account voor de website aanmaken?
U kunt een account aanmaken door op de website op de button ‘inloggen’ te klikken, vervolgens verschijnt er een scherm waar u een nieuw account kunt aanmaken.

Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account?
Wanneer u ingelogd bent kunt u:

  • Nog sneller bestellingen plaatsen, uw voorkeuren blijven behouden.
  • Uw eerdere bestellingen bekijken.
  • Wijzigingen aanbrengen in uw adresgegevens.
  • Uw accountgegevens wijzigen.
  • Aan- en afmelden van nieuwsbriefabonnementen.
  • Uw wachtwoord wijzigen.
  • Verschillende verzendadressen opslaan om een bestelling naar verschillende adressen te versturen.

Ik ben particulier, kan ik dan ook een account voor de webshop aanmaken?
Ja, zowel particuliere als zakelijke klanten kunnen een account aanmaken. 

Wachtwoord vergeten?
Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u heel makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen. Als u probeert in te loggen op de website kunt u daaronder klikken op ‘wachtwoord vergeten?’, vervolgens kunt u uw e-mailadres invullen en ontvangt u binnen enkele minuten een nieuw wachtwoord. Let op dat u het e-mailadres gebruikt dat bij ons bekend is.

Gegevens wijzigen?
Klik op Mijn account > Mijn gegevens bovenin deze pagina. Als u ingelogd bent, komt u op de accountpagina. Daar kunt u de gegevens wijzigen.

Ik krijg de melding: ‘Geef a.u.b. een geldig e-mailadres op. Bijvoorbeeld: iemand@domein.nl’. 
Wanneer u deze melding ziet, betekent dit dat het e-mailadres niet bij ons bekend is. Controleer of u het  correcte e-mailadres hebt ingevoerd. Als u meerdere e-mailadressen heeft dan kunt u verschillende adressen invoeren en uitproberen welke er bij ons geregistreerd staat. Mocht dit niet werken dan kunt u met ons contact opnemen.

Ik krijg de melding: E-mailadres of wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.
Let goed op dat u geen tikfouten maakt in het wachtwoord. Het kan voorkomen dat de ‘capslock’-toets aanstaat, zorg dat deze uitstaat. Wanneer de melding blijft verschijnen, klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’. Wanneer u hier uw e-mailadres invult dan ontvangt u een link om uw wachtwoord te resetten. 
Wanneer u meerdere e-mailadressen heeft dan kunt u verschillende adressen invoeren en uitproberen welke er bij ons geregistreerd staat. Mocht dit niet werken dan kunt u met ons contact opnemen.

Nieuwsbrief
U kunt zich inschrijven voor de nieuwsbrief door onderaan op de website uw e-mailadres in te vullen. Wanneer u al een account heeft dan kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief bij "Mijn gegevens". Hier heeft u ook de mogelijkheid tot afmelden voor onze nieuwsbrief. 

Veiligheid en privacy

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Kompaswebshop.nl hecht waarde aan de privacy van haar klanten. Persoonsgegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd.

Wacht a.u.b...

Het product is toegevoegd aan de winkelwagen.

Verder winkelen of
Verder winkelen of